lördag 4 januari 2014

Buhuu

Hejhej!
Idag gjorde jag inget speciellt faktiskt. Var hos min farmor och farfar och myste! 
Vi spelade Alfapet, som faktiskt var grymt kul om man inte har nåt annat att göra :) 
Och sen åt vi middag, det blev kött med potatis o sallad, såå gott! 
I alla fall, snart har jag varit här uppe i 2 veckor, och asså hur fort går inte dagarna när man är ledig? Blää! 
Så jag åker hem på tisdag, kommer sakna pappa o de andra så sjukt mycket. Men just nu saknar jag även hem lite, till mitt rum,kompisar,mamma,syskon.. Ja ni vet ;)
I alla fall, ni får gärna fråga frågor på ask.fm eller kika frågor som jag kan svara på i en frågestund på tisdag! Så att jag har nått att göra på hemresan! 

Hoppas ni hade en bra lördag, så hörs vi! Xoxo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar