fredag 17 januari 2014

3 drömmar

Hej finisar! 
I detta inlägg tänkte jag typ skriva 3 drömmar som jag har! 
Så vi kör igång:

• första drömmen: 
Jag har alltid viljat ha långt o fint hår o då menar jag (fint=välskött) och verkligen inte slitet mm!
Exempel:
• andra drömmen :
Jag har alltid haft en dröm sedan jag var liten att resa när jag är runt 18-20 med min bästavän! Till till Thailand,Dubai mm! 
Skulle vara så mysigt!! 

• sista drömmen: 
Att ha den perfekta kroppen, självklart kan INGEN vara perfekt men man kan i alla fall försöka vara nöjd med sin kropp! 
Och de kan jag säga att jag inte är! 
Men de är nåt man verkligen måste kämpa för.. 
Men liksom titta in den här bilden:
Liksom vem vill inte ha sån kropp?

Aja de va mina 3 drömmar av de alla jag har, haha! 
Men jag fick en fråga om jag kunde berätta 3 av mina drömmar på ask men då tänkte jag att jag kunde göra ett inlägg om de istället :) 

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll! 
Puss från eran Jennifer :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar