lördag 28 september 2013

Lördag

Idag blir det bara en chill dag!
Ska snart åka på höstfest bara en stund, senare ska jag handla lite bara.
Ikväll kommer Alfred till mig och vi ska bara ha myskväll och så!
Kommer nog uppdatera mer ikväll och lägga upp lite bilder med Alfred! :)
Dagens outfit idag är ett vitt vanligt linne från Ginatricot, Odd Molly kofta, svarta jeans från BIKBOK, och smycken från olika butiker. Kanske enkel outfit, eftersom jag inte ska göra något jätte speciellt!
Vi får höras senare ikväll!

Vet ni vad ni kan göra tills jag uppdaterar nästa gång, ni kan fråga mig och Alfred massor av frågor som vi ska svara på. Så det blir en mindre frågestund!
Ni kan fråga mig på kik,instagram och ask.
KIK: JenniiiferHellberg
Instagram: jenniferhellberg
Ask: JenniferHellberg

Vore jäääätte snällt om ni ställde lite frågor, för då kan ni även få reda på lite mer om mig som ni kanske inte visste!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar