lördag 28 september 2013

Första inägget

Hej, det här är mitt första inlägg här på blogger.
Jag hade blogg på blogg.se men det var ganska svårt att fixa och byta header där!
Men jag hoppas att de som läste min blogg där fortsätter läsa här fast att jag bara bytte till blogger!



Jag heter i alla fall Jennifer Hellberg och jag bor i Stockholm.
Jag gillar alltifrån mode, smink och mat!
Jag älskar att läsa bloggar som är i egenkända och min dröm med bloggen är att också bli en av de egenkända bloggerskorna! :)
Det kommer inte gå på en dag, men jag kommer lägga ner mycket tid på bloggen så att drömmen går i uppfyllelse!
I den här bloggen kommer jag skriva om :
* Mitt liv
* Tankar och åsikter
* Mode , sånt som jag brukar ha på mig.
* Foto, kommer lägga upp bilder
* Mat
Allt ni kan tänka er, jag hoppas i alla fall att ni kommer gilla min blogg och läsa den flitigt!
Genom att ni läser och följer min blogg, kan ni hjälpa mig med min dröm om blogglivet!

Ha det så bra, så hörs vi i nästa inlägg!
puss   

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar