måndag 30 september 2013

Loooondon❣

Jag,mamma och min låtsaspappa åker till London om 59 dagar!! Så grymt taggad, vi åker den 28 November och är där i 3 dagar! :) ska bli mysigt att bara åka med mamma och låtsaspappa  och inte mina småsyskon! 
De kommer bli mycket tid för shopping, jag har redan sparat över 600kr, och de har jag gjort utan månadspeng eller nåt sånt! Jag har även skrivit en "inköpningslista", där jag har skrivit upp allt jag hade tänkt att köpa i London! 
Och jag tänkte skriva ner den här:

• Mac läppstift
• Mac primer 
• Essie nailpolish - mint candy apple,loviedovie
• bareminerals nya foundation 
• benefit concealer (boing)
• sminkborstar 
• solpuder toofaced endless summer
• bb cream 
• vs trosor 
• vs läppglans
• vs bodymist
• vs body lotion
• eos lipbalm
• kläder från Forever 21
• kläder från primark
• garnier roll on concealer 
• ögonskuggspalett
• a&f tröja
• hollister jeans
• O.P.I nailpolish
• china glaze nailpolish
• mascaror
• moroccanoil
• revelon lipbutter 
•babylips 
• The key - Justin Bieber 
• UGGS - chokladbruna låga
• smycken
• hollister tjocktröja

Måste spara lite mer, kommer annars inte ha råd med mycket alls! 
Men ni får ha det så bra så hörs vi i nästa inlägg.. Puss&kram skummbanan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar