tisdag 4 mars 2014

Slut tjej

Hejsan hejsan! 
Nu har jag precis satt mig i soffan och tar det bara det lugnt med mobilen. 
Är helt slut Efter en promenad med min hund och inte nog med det , så vad mamma mig dammsuga bilen. 
Så nu är jag helt slut, haha och ändå ska jag snart köra fys efter jag läst på läxan lite! 
Bara gått 2 dagar i skolan efter lovet och har redan FLEEERA uppgifter/prov inom kort tid. Skolan tar kol på mig, jag stressar så sjukt mycket och hinner nästan ändå inte med allt pluggande! 
Så om jag inte bloggar så bra de kommande 2 veckorna så vet ni varför, men så fort jag har en paus eller så, ska jag verkligen försöka att slänga in ett inlägg! 
Kommentera verkligen vad jag kan blogga om oxå, har lite dåligt med fantasi just nu! 



Så här tillbringar jag kväll+träning! 
Och efter detta blir det en stor härliga semla, eftersom det är fettisdagen idag! 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar