söndag 30 mars 2014

Funderat på en sak...

Hej älsklingar!
Jag har funderat på en sak väldigt länge nu.. Men kommer liksom inte på någon bra lösning!
Det jag funderat på är hur man kan tjäna bra pengar?
För jag får ju 100kr i veckan för jag går ut med hunden, sen får jag pengar när jag behöver köpa något.
Men jag vill kunna tjäna mer pengar och pengar som jag inte får av mina föräldrar, jag vill kunna arbeta för mina pengar, antingen här på bloggen eller på något annat sätt..

Har ni något bra förslag? Snälla kommentera era tips, skulle betyda så mycket!
Hoppas ni har bra tips, för av de pengar jag tjänar ihop kan jag försöka köpa lite grejer och göra en stor giveaway eller så kan jag köpa en ny dator, så jag kan blogga mycket mycket mer !

Ha det så bra. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar