söndag 23 februari 2014

Goodmorning

Goodmorning sunshine! 
Just nu ligger jag i min säng, har kollat på mobilen ett tag. Vaknade rätt så tidigt idag, men det var för att det var så ljust ute! Så härligt att vakna när solen lyser in i sovrummet! Men känner sig så piggare och på bättre humör då, än att vakna till grått väder.. Det måste ni erkänna :)

Idag ska jag åka till farmor och farfar och ta lite bilder. Jag tog inte med mig systemkameran, och iphonebilder är inte så jätte fint att lägga upp. Dem brukar jag lägga upp om jag har lite tid! 
Men det var inte det jag skulle komma till, jag tänkte låna farfars kamera, han har en rätt så bra kamera från Canon. 
Och då har pappa lovat att han ska hjälpa till att ta bilderna på mig! 
Och jag hade tänkt ta bilderna ute, eftersom det är rätt så ljust ute! 
Vad ska ni göra en dag som denna?
Vissa ev er kanske går i skolan , men ni som har lov, vad ska ni Göra?
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar