lördag 22 februari 2014

Äntligen framme

Hej mina fina! 
Idag har jag suttit i bilen hela förmiddagen! Åkte bil i 4h ungefär! Och  nu är jag äntligen hos pappa. Och det var som att komma till värsta vinterland! Haha så mycket snö och fint väder! 
Har saknat pappa så mycket, ingen som har det så som jag kan nog inte förstå hur det känns att ha sin pappa 50mil ifrån sig och bara få träffa honom på loven. Det är hemskt. Men jag är ganska van nu.. Det enda jobbiga är att när jag måste säga hejdå till pappa! 
Men nu tänker vi inte på det, det är vecka tills jag åker hem, och nu ska jag bara njuta av att det är lov och att jag är här uppe i härliga Norrland med härliga människor! Haha lätt fett muppat att säga så, men jag trivs här uppe! Men självklart trivs jag i Stockholm också :)
I bilen fick jag även en mini semla av min fina moster!  

Är rätt så trött nu, klev upp 05:45 imorse, och har sedan suttit i en bil i flera timmar.. Så nu ska jag bara kolla på tv med pappa och sedan chilla! 
Vi hörs mer, eftersom nu när jag är 
ledig har jag lite mer tid för bloggen! 
Puss 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar