måndag 7 april 2014

Heeey

Är sååå sjukt trött på skolan och allt skolarbete... Jag orkar inte plugga mer och jag har ett omprov imorgon-bläää! 
Detta omprov bevisar inte att jag inte är tillräckligt duktig/smart i skolan, utan att jag pluggat dåligt Till provet och att jag kanske inte riktigt förstod detta avsnitt i boken, men men.. Det är bara att plugga och göra om!! KÄMPA!  

Men som sagt.. Är så sjukt trött på skolan just nu, vill bara somna om när jag vaknar på morgonen och inser att det är yttligare en dag i skolan.. Usch!!
Men men, bara den här veckan kvar nu, sedan påsklov! Ska bli så sjukt nice, eller vad säger ni babes?
OCH PÅ TORSDAG KOMMER MIN ÄLSKADE BÄSTAVÄN HIT FRÅN NORRLAND, SOM JAG SAKNAR HENNE!! 
Nu måste jag fortsätta plugga, see you! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar